Mechanické poškodenie výrobku v neporušenom obale je kupujúci povinný nahlásiť predávajúcemu okamžite po prevzatí zásielky. Neskoršia reklamácia tohto typu poškodenia nebude zo strany predajcu akceptovaná.
Kupujúci uplatňuje reklamáciu priamo u predávajúceho prostredníctvom emailu. Ak kupujúci nie je spokojný s vybavením reklamácie, má právo podať sťažnosť aj prostredníctvom alternatívneho riešenia sporov (viac informácií o tejto možnosti nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach).
Počas záručnej doby kupujúci má právo na bezplatné odstránenie závad po predložení tovaru vrátane príslušenstva spolu s dokladom o jeho zakúpení.
Ak poškodenie reklamovaného výrobku bolo spôsobené nevhodným používaním po zakúpení, kupujúci je povinný nahradiť predávajúcemu všetky náklady spojené s vybavením reklamácie.
Predávajúci nezodpovedá ani za závady spôsobené:
- prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach
- vlastným zásahom do výrobku na strane kupujúceho
- živelnou pohromou